niedziela, 1 lutego 2009

Album scrapkowy

No i udało mi się obfotografować album dla babci na dzień babci.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba, bo mamie podobał się bardzo!
Robiłam go nocami, bo niestety w dzień zazwyczaj nie mam czasu.
Zresztą uwielbiam wszystko robić nocą.
Jakoś wtedy jest dużo fajniej. Spokój, cisza. Nikt nie marudzi nad głową. Wszyscy śpią.
Oj uwielbiam taki spokój, ale on niestety tylko nocą.
Kurcze, tylko jak potem rano wsać?
No ale muszę dawać sobie radę. Jak udaję, że śpię, to moje maleństwo na siłę otwiera mi oczy.
A niedługo walentynki!!!!!!!!!!!!
Makabra. Mam zrobić kartki do kwiaciarni, ale i noc jest za krótka.
Dlatego ostatnio chodzę jak naćpana, ale to wszystko, przez tą kawę, której teraz piję hektolitry.
No ale teraz album!:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie wszystkim dziękuję za miłe słowa.
Zapraszam ponownie.