niedziela, 15 lutego 2009

ZIMA





Za to ogród wygląda ślicznie!
Jak z bajki "Królowa Śniegu". Ale ja i tak wolę wiosnę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja chcę wiosnę. Chcę słoneczko i krokusy.


No i wróciła zima !!!!
Ja tu z utęsknieniem czekam na wiosnę a tu zima nie chce odpócić.
Dzisiaj rano zaczęło sypać - i to jak?!
Wszystko białe! A ja wczoraj chodziłam po ogrodzie szukać wiosny!
Bazie kwitną a na nich śnieg!
Za to z synusiem problem. Chciał wyjść na dwór, ale nie na sanki. Oczywiście sanki, to owszem, on może ciągnąć.
Usiąść nie!
Już sam nie wie czego chce i płacze. Usiadł sobie w śniegu i wyje. Tylko do czego? Księżyca jeszcze nie ma.

1 komentarz:

  1. No tak zima wróciła na całego, byle do marca ;)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie wszystkim dziękuję za miłe słowa.
Zapraszam ponownie.