piątek, 17 kwietnia 2009

Poradnik ogrodnika

W grudniu to pracy za wiele nie ma, ale mozna już wymyślać, co zmienić w ogrodzie na wiosnę.
W związku z tym, że mój tatuś jest pochowany dość daleko, zrobiliśmy rabatkę na Jego cześć. Wszyscy co Go znali i chcą -kupują jakąś roślinkę. Wsadzamy ją właśnie na tą rabatkę. Jest tam też dłuuuga ławeczka i kilka zniczy.(po weekendzie wstawię zdjęcie) W każdym bądź razie rabatka powiększa się w zastraszającym tępie. (tatuś nie żyje pół roku) i nie wszyscy jeszcze o tym pomyśle wiedzą. Całe szczęście mamy wielki ogród, że miejsca na pewno nie zabraknie!


Czerwiec i moje ulubione....truskawki.







Mamy duży ogród, a w nim multum pracy. Dlatego postanowiłam zrobić poradnik, żebym nie musiała na osobnych kartkach spisywać wszystkiego, co dotyczy pracy w ogrodzie. Teraz mam w jednym miejscu wiadomości typu - kiedy przycinamy, nawozimy, przesadzamy itp. Wiadomości są spisane na kartkach pomiędzy kartkami z miesiącami. Może nie jest ten poradnik za bardzo orginalny ale za to baaardzo przydatny !

I dzięki Bogu. Ostatnio zawsze znajdowałam kartki co mam zrobić jak termin już minął. Mam nadzieję, że od teraz masz ogród będzie dużo ładniejszy!

2 komentarze:

  1. Świetny pomysł z tym planowaczek .Już wyobrażam sobie wasz ogród w przyszłym roku ,piękny za dbany

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysł rewelacyjny a i sam poradnik bardzo ładnie i pomysłowo zrobiony.
    http://dota72.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie wszystkim dziękuję za miłe słowa.
Zapraszam ponownie.