środa, 1 grudnia 2010

prezent cz. II i... żelazko z duszą

Udało mi się wylicytować to cudeńko !!!!!
Nieprawdaż że cudowne?
Już ma swoje miejsce. Muszę tylko gdzieś znaleźć ładną osłonkę na miejsce tej ochydnej białej.

I kolejna część mojego prezentu dla mamy. Czyli następny scrap czekający na ramkę.



Mam nadzieję, że się podoba. I że spodoba się mojej mamusi.

Pozdrawiam w ten mroźny dzień.
Mam nadzieję, że opony na zimowe juz zmieniliście. Ja dzisiaj wogóle odpalić auta nie mogłam :(

Pozdrawiam wszystkich zaglądających a szczególnie tych zostawiających po sobie ślad.

6 komentarzy:

  1. piekne scrapy! prezent jest cudny^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Żelazko z duszą ma naprawdę duszę:-)
    A scrap piękny!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. великолепный подарок! Очень красивая страничка!)) А утюг))... редкая вещица в наше время:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje owocnego "polowania na zelasko" Piekny okaz Ci sie trafil! Scrapek megauroczy! Obdarowana osoba bedzie zachwycona! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam rzeczy z duszą a to żelazko ją ma:D

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie wszystkim dziękuję za miłe słowa.
Zapraszam ponownie.