środa, 21 listopada 2012

wyróżnienia


Dostalam wyróżnienia od dwóch cudownych koleżanek. Wielkie dzięki. :)

Od Alicji  
http://alicjawkrainiepapieru.blogspot.com/
A oto pytania dla mnie :)

Kawa czy herbata ?       herbata, czarna, mocna
Miasto czy wieś ?           bez dyskusji - wieś
Wakacje nad morzem czy w górach   lato w górach, zima nad morzem
Ulubiony kwiat ?              dlugo myślalam, ale nic z tego, jest ich wiele
Lato czy zima ?                lato !!!
Ulubiony program tv ?      tv style
Sukienka czy spodnie ?    spodnie !
Bal sylwestrowy czy wieczorek w karnawale ?   ani jedno ani drugie, wolę lampkę wina w domowym zaciszu
Ulubiony kolor ?      czerwony
Twój znak zodiaku ? bliźnięta
Wycieczki piesze czy rowerowe ? stanowczo piesze, najlepiej przez las


i od Linki  
http://halinara.blogspot.com/
która tak ladnie napisala : Ja wyrózniam:
Skrapową maniaczkę  za totalne szaleństwo i otwartość na wszystkich i wszystko

I kolejne pytania do mnie, ale się dzisiaj otwieram ;))

1. Dla podniebienia  lody czy ciastko?   ciacho, nie lubię lodów

2. W wolnym czasie  film czy książka?  pewnie, że książka
3.  "sprawy niecierpiące zwłoki" -----  Zapamiętywanie czy zapisywanie na kartkach?  zapisywanie, pamięć mam dobrą ale krótką 
4.  Dla  znajomych,  kolegów, rodziny, przyjaciół  otwarte  drzwi czy  uchylone?  zawsze dla wszystkich otwarte na calą szerokość
5.  ulubiony czas to  chłód poranka czy  ciepły wieczór ?  cieply wieczór (najlepiej z chlodnym piwkiem po ciężkim dniu)
6. Moją codzienność  charakteryzuje moja  cierpliwość czy jej brak?  niestety nie jestem cierpliwa, u mnie wszystko musi być na wczoraj
7. Idee życiowe zgodne z marzeniami? oj tak i zawsze pomalutku dążę do ich spelnienia
8. Jestem realistką czy marzycielką?  niestety marzycielką
9. Mój ....holizm"  to?  pracoholizm, za dużo mam na barkach, ale przecież to mój wybór :)
10.  Obojętnie  mijam ?  raczej nie przechodzę obojętnie kolo niczego czy nikogo, zawsze się zatrzymuję
11.  Lubię odpowiadać na pytania? czasami...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie wszystkim dziękuję za miłe słowa.
Zapraszam ponownie.