piątek, 1 marca 2013

pisanki:(






Już mi uszami wychodzą te jajka.
Mam jeszcze dla Was ciekawą historyjkę. :)

REFORMA EDUKACJI W POLSCE na przykładzie zadania z matematyki:

1950 r.
Drwal sprzedał drewno za 100 zł. Wycięcie drzewa na to drewno kosztowało go 4/5 tej kwoty. Ile zarobił drwal?

1980 r.
Drwal sprzedał drewno za 100 zł. Wycięcie drzewa na to drewno kosztowało go 4/5 tej kwoty - czyli 80 zł. Ile zarobił drwal?

2000 r.
Drwal sprzedał drewno za 100 zł. Wycięcie drzewa na to drewno kosztowało go 4/5 tej kwoty, czyli 80 zł. Drwal zarobił 20 zł. Zakreśl liczbę 20.

2010 r. (tylko dla zainteresowanych)
Drwal sprzedał drewno za 100 zł. W tym celu musiał wyciąć kilka starych drzew. Podzielcie się na grupy i odegrajcie krótkie przedstawienie, w którym postarajcie się przedstawić, jak w tej sytuacji czuły się biedne zwierzątka leśne i rośliny. Przekonajcie widza, jak bardzo niekorzystne dla środowiska jest wycinanie starych drzew.

2013 r.
Drwal sprzedał drewno za 100 zł. Pokoloruj drwala.
2014 r.
Nakieruj myszką na link i naciśnij lewym przyciskiem.

http://www.google.pl/url?....42661473,d.Yms 

Jeżeli nie dziala, oplać internet!


 Milego wieczorku wszystkim. :))












11 komentarzy:

  1. Oglądałam te i poprzednie jajuszka. Są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Będzie świąteczna kompozycja?Zadanie ciekawe i pouczające! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę już świętaaaa , Super jajka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne!Czy ja kiedyś spróbuję tej techniki, od dawna sobie obiecuję i na tym koniec.

    OdpowiedzUsuń
  5. He he to do drwala nie do ciebie Dorotko
    Jajka super ,na pocieszenie może bombkę trzaśnij tak dla odmiany,hi hi

    OdpowiedzUsuń
  6. Przejrzałam kilka Twoich jajecznych postów i stwierdzam, że w temacie Wielkanocy jestem w lesie. Cudne prace tworzysz, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. super jaja,
    REFORMA EDUKACJI W POLSCE to też niezłe jaja :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie wszystkim dziękuję za miłe słowa.
Zapraszam ponownie.