piątek, 27 września 2013

totalny misz-masz

Przede wszystkim chciałabym bardzo podziękować za wszystkie komentarze. 
Wiem, że mam jeden blog i na nim dosłownie wszystko, ale ... tak niestety będzie. 
Kilku blogów swoich nie dam rady ogarnąć a tak, wszystko w jednym miejscu. Wygodna jestem. :)

Ostatnia moja zdobycz. Za całe 9 zł. hahaha



Troszkę jesieni.







Ptactwo. :)





I z dzisiejszego festynu, faaaajnie było, tylko ten deszcz ....







W końcu zabieram się za kartki świąteczne, ale jak zwykle już mam przerwę, bo przecież najpierw Dzień Nauczyciela. :)
A jeszcze trzeba ogarnąć pokój słoneczny, sadzonki kwiatów porobić, ehhh jesień.



6 komentarzy:

  1. Ale się u ciebie działo. Fajny festyn :) chłopakom się podobało :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę tego zestawu do kawy. Od ponad roku wypatruję takiego, ale niestety nigdzie nie widziałam takich ładnych. Festyn wygląda na bardzo ciekawy :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny zestaw i wspaniała jesień w Twoim obejściu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zestawik rewelacyjny , piękne roślinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się cieszę, że w jednym blogu masz tak wiele wątków. Dzięki temu jest barwny i ma charakter :) No i gdzie bym takie piękne ptaki oglądała?
    Widzę, że z festynu policja was zgarnęła ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha, sama weszlam do radiowozu, bo pewnie nigdy nie będę miala możliwości ogladać go od środka.

      Usuń

Ślicznie wszystkim dziękuję za miłe słowa.
Zapraszam ponownie.