sobota, 20 lutego 2016

Ogrodowisko


Coś widzę, ze dawno mnie tu nie było. :P
Czas nadrobić zaległości.

Troszkę obrazków z ogrodu.




















Potrzeba nam słońca. Więc chociaż na zdjęciach je zobaczmy. Wiosna już prawie, prawie była i ..... przyszedł śnieg. Chociaż z drugiej strony fajnie, bo troszkę nawodni się ziemia.

W ogrodzie zmiany się szykują. Przekopany spory kawałek, na którym zakładać będę Biały Ogród. Marzy mi się taki już od jakiegoś czasu. Muszę tylko skombinować skądś cegłę z rozbiórki. 
Marzy mi się taki zakątek jak u Tamaryszka w ogrodzie. Zobaczymy co z tego wyjdzie ale trzymajcie kciuki. Ja uparta jestem więc coś wyjdzie na pewno.

Teraz jesteśmy na etapie "zbierania" roślin kwitnących na biało lub takich, które mają biało obrzeżone liście. Całkiem sporo już ich mamy. Ale to jednak cały czas za mało. 
Tutaj chciałabym bardzo podziękować koledze Pawłowi za cudowny prezent, który mi zrobił. (oczywiście chodzi o rośliny) :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie wszystkim dziękuję za miłe słowa.
Zapraszam ponownie.