wtorek, 4 maja 2010

wszystkiego po troszku.....

Prezent zrobiłam kochanej koleżance Beatce. Za cudowne kolczyki i bransoletkę, które dostałam od Niej.
Zrobiłam zakładkę, pudełeczko na przydasie (wypełnione słodkościami), i karteczkę na Dzień Matki. (wiem, że sama nie potrafi).
Mam nadzieję, że się prezenty spodobają. Całe serducho w nie włożłam.



Małpa, albo mój starszy syn - jak kto woli.....

Ognisko pierwszomajowe. Do rana. Suuuuper było !!!!


Są u nas jeszcze konie. I patrzcie, jakie piękne !!!!


Mój Duduś.

Kochany kaktusik.

A kto zgadnie co to?


Kot sąsiadów pilnujący już od tygodnia moją koteczkę.

I moje kochane potworki opalające się przez szybę w cieplutkim słoneczku.


I koniec !!!
Sporo zdjęć. Co?

12 komentarzy:

  1. Dorotko

    zdjęcia cudowne-ale mało!!! super super!
    mlecze?

    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne rzeczy poczyniłaś dla koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super karteczki
    a zdjecia ogniska jakie fajne, i te zolwie gesiego hehe
    fantastyczne fotki

    OdpowiedzUsuń
  4. Super rzeczy zrobiłaś. Koleżanka powinna być zadowolona :) I gratuluję pięknych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. same sliczności! zdjecia extra :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny prezent zrobiłaś :)
    Konie piękne, szkoda tylko, że jest ich coraz mniej.
    Ja poproszę o zdjęcie Dudusia w całej krasie :)
    Kaktus zakwitł na całego.
    A co do zagadki - kojarzy mi się to z kwitnącym mchem.
    Koty w bezpiecznej odległości :)
    Rozbawiły mnie żółwie ustawione gęsiego :D

    OdpowiedzUsuń
  7. To znowu ja :) Pominęłam zdjęcia, więc wracam :)
    Syn jak na prawdziwego faceta (małego, bo małego, ale jednak) przystało śmiga po drzewach :)
    A ognisko musiało być niesamowite.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej jaki masz cudny zwierzyniec, zazdraszczam okrutnie, bo sama zwierząt mieć nie mogę - alergia, ale kocham zwłaszcza kocica bardzo mi się podoba a prezenciki dla koleżanki prześliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wspaniałe zdjęcia! a fotki ogniska boskie!!! tak pięknie uchwyciłaś ogień! :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie wszystkim dziękuję za miłe słowa.
Zapraszam ponownie.