poniedziałek, 24 maja 2010

problemy

Coś ostatnio mam problemy z netem. Na pieszo zaczął mi chodzić, czy co?
A o wstawianiu gdziekolwiek zdjęć - mowy nie ma !!!
Nie mam pojęcia co się dzieję !!!
Czy to ta powódź tak mi na kompa działa?

Ale ja nadal pracuję. Chociaż wena to sobie mnie już chyba na dobre zostawiła. Ale niektóre sprawy trzeba załatwić. Z weną czy bez!

I tak muszą powstać dwie księgi ślubne i kartka imieninowa i kartka gratulacyjna.
Więc może przestanę pisać, a wezmę się do roboty?


Kurcze. A pogoda? Cóż, miałabym wiele do życzenia! Na okrągło pada albo mży. Mży albo pada i tak w kółko !!! Makabra !!!!!!!!!

2 komentarze:

  1. Dorotko mam nadzieję,że szybciutko się problemy rozwiążą:*

    OdpowiedzUsuń
  2. A u nas slońce i upał..sezon plazowy sie rozpoczyna.Zapraszamy na Podlasie :)

    OdpowiedzUsuń

Ślicznie wszystkim dziękuję za miłe słowa.
Zapraszam ponownie.